![]() |
Téměř před rokem jsme psali o tomto plánu deformace páteřní dopravy na jihovýchodě Prahy. Něchtěli jsme z počátku věřit, že by někdo takový nápad mohl vůbec prosazovat. |
Důsledkem by bylo, že se z křížení Černokostelecké, Průmyslové a Štěrboholské spojky ( u Europarku ve Štěrboholech ), a to téměř celý den, stane vlastně jen jedno velké parkoviště. To by se táhlo až do Štěrbohol, Dolních Měcholup a Hostivaře, ale i do Strašnic. |
|
OMYL !!! Na pražském magistrátu se o něm znovu začalo jednat. | |
Jak má DEFORMAČNÍ PLÁN vypadat? |
deformace 1. - zrušení poslední nehotové etapy městského okruhu (094 Balabenka - Štěrboholská radiála), t.j. jejího úseku mezi lanovým mostem a Jarovem
deformace 2. - přerušení trasy Hostivařské spojky vypuštěním její 5.etapy ( Černokostelecká - Průmyslová )
Vypuštěním těchto dvou silničních etap by pak trvale dopravní zátěž převzaly už dnes přetížené úseky ulic Průmyslové a Českobrodské.
Ale nejenom tyto dvě ulice.
Bez úlevy by zůstala celá delta místních silnic v okolních pěti městských částech, která dnes toto zatížení každý den přebírá.
K posouzení Vám přikládáme dva obrázky s nákresy plánované deformace:
Kdo za tímto zatím posledním nápadem stojí, ještě zjišťujeme.
Přitom za poslední 3 roky této pražské koalice byl přístup k dokončení silniční sítě více než vlažný.
Hostivařská radiála byla sice "rozporcována" na jednotlivé úseky, ale na jejich přípravu z pražského rozpočtu po několik let nejde vlastně nic.
Hostivařská radiála byla sice "rozporcována" na jednotlivé úseky, ale na jejich přípravu z pražského rozpočtu po několik let nejde vlastně nic.
V investicích města se po letech nečinnosti na dokončení této etapy městského okruhu (094 Balabenka - Štěrboholská radiála) letos najednou objevilo 40mil. Kč.
Máme si to tedy vysvětlit tak, že vyčleněné finanční prostředky už jsou využívány pro přípravu tohoto DEFORMAČNÍHO PLÁNU?
Redakce iZÍTRA.info
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY I K TOMUTO TÉMATU NAJDETE V RUBRICE :